شرایط گارانتی
- جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید را به همراه داشته باشید.
- آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهند بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
- اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شودو یا سریال یا لیبل و هولوگرام روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- خدمات پس از فروش، مسئولیتی در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرمافزارهای خاص ندارد و دستگاه های خاص و خارج از عرف ندارد(در خصوص فلش مموری و کارت حافظه تنها مرجع تست عملکرد بر روی کامپیوتر و سیستم عامل های رایج میباشد)
- هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه، عدم کارکرد در سیستم عاملهای غیر رسمی و استفاده نادرست از آن، شامل گارانتی نخواهد بود.
- استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و یا مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
- گارانتی فقط شامل سخت افزار خواهد بود و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی قطعه، قبل از مراجعه به گارانتی نخواهد داشت. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان (backup) از اطلاعات موجود در حافظه ذخیرهسازی، بر عهده خود کاربر است.
- اگر برای هارد، پسوردی تعریف کردهاید، باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد، زیرا در صورت فراموشی رمز، برای استفاده مجدد از حافظه، ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود هستید.
- تجهیزات ذخیره سازی، در صورت داشتن شرایط گارانتی با نظر کارشناسان فنی گارانتی، تعمیر و یا با دستگاه سالم تعویض خواهد شد.
- هرگونه باز شدن و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، هارد را از شرایط گارانتی خارج میکند.
- مخدوش شدن هولوگرام، شماره سریال و عبارت درج شده روی دستگاه، لیبل و یا کارت گارانتی، موجب ابطال گارانتی میگردد.
- با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری و قیمت کالا، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.
- اگر تیم فنی نیاز به بررسی قطعه در سیستم کاربر داشته باشد، کاربر موظف است دستگاه مورد نظر را (اعم از دوربین، موبایل، لپ تاپ، رایانه و غیره) به همراه داشته باشد.
- اگر کاربر نرم افزاری نصب کرده باشد و به دلیل نصب آن، قطعه دچار اشکال گردد، ویروسیابی یا ریکاوری قطعه شامل هزینه خواهد بود.
- در پارهای از موارد به دلیل عدم وجود قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات پس از فروش، ممکن است ارائه خدمات، یک الی دو ماه زمانبر باشد.
- تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات، بر عهده مالک کالا است.
- حتماً قبل از تحویل دستگاه به خدمات پس از فروش، اطلاعات موجود در حافظه را بررسی فرمایید و در صورت نیاز، نسخه پشتیبان تهیه کنید. تحویل کالا به دفتر خدمات پس از فروش، به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاههای ذخیرهسازی اطلاعات است.
- در هنگام تحویل، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در بسته بندی محصول با سریال کالا است.
- اگر ایراد وارد بر کالا شامل شرایط گارانتی گردد، شرکت، کالای تحت پوشش ضمانت را با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد و درستی عملکرد قطعات تعویض شده در مدت ضمانت تا پایان مدت ضمانت دستگاه تضمین میشود.
- ضمانت شرکت، فقط در جهت برطرف نمودن اشکالات سخت افزاری تحت شرایط ضمانت است و هرگونه خدمات نرم افزاری اعم از کپی اطلاعات یا ویروسزدایی، در حیطه تعهدات شرکت نبوده و انجام خدمات نرم افزاری با اخذ هزینه همراه خواهد بود.
- اگر خرابی پورت USB فلشها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال به دلیل حمل و نقل یا در حالت اتصال کابل باشد، موجب میشود تا کالای معیوب، از چرخه گارانتی خارج شود بنابراین تعمیر آن مشمول هزینه خواهد شد. منظور از ضد ضربه بودن یک محصول، مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع کمتر از یک متر است (این امر نیز با فرض افتادن محصول از دست کاربر تعیین شده است) لذا هرگونه ساییدگی یا وارد آمدن ضربه به محصول و یا سقوط آن از ارتفاعات بیشتر از میزان ذکر شده، آن را از شرایط گارانتی خارج مینماید.
- اگر خرابی یا ایراد دستگاه شامل گارانتی نشود در صورت امکان تعمیر، ابتدا هزینه آن از بخش خدمات پس از فروش، به مشتری اعلام خواهد شد.
- حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار است.
- رسید تحویل کالا فقط به صاحب کالا داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
گارانتی Lifetime یا مادام العمر چیست؟
گارانتی Lifetime، یعنی تا زمانی که آن قطعه تولید میشود، تحت پوشش شرایط گارانتی خواهد بود و بعد از توقف تولید آن محصول، استفاده از ضمانتنامه امکانپذیر نخواهد بود.گارانتی مادام العمر یک بار قابل استفاده خواهد بود به این معنی که شما بعد از خرید کالا میتوانید بصورت مادام العمر از خدمات پس از فروش یکبار استفاده کنید و در صورت تعویض دستگاه گارانتی مدت دار متناسب با برند محصول خود دریافت خواهید کرد برای مثال گارانتی مدت دار برند سن دیسک 3 سال خواهد بود.
شرایط گارانتی کالای تعمیر شده یا تعویض شده
- در صورت تعویض،تاریخ گارانتی کالای تعویضی ادامه مدت زمان گارانتی کالای قبلی میباشد.
بازخوردها